SOUND
SOUND
SOUND
SOUND
- HOME
- BRAND
BRAND
the strongest of all the primates
Patent Office Registered Trademark No. 6216529
With the brand concept of "Sloppy", "everything is rough" is an icon that exaggerates "general and negligent behavior". It is one of the brands of #Otaku worthy fashion label, and is extremely popular with not detail- oriented people.
すべて雑
特許庁登録商標第6201356号
ブランドコンセプトに「絶対王者」を掲げ、無敵の強さを誇張する「霊長類最強」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、霊長類最強層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEMすべて雑
the strongest of all the primates
Patent Office Registered Trademark No. 6201356
The brand concept is "Absolute King," and the icon of "the strongest primate" exaggerates invincible strength. It is one of the # Otaku worthy fashion label brands and is extremely popular with the strongest man/woman on the planet.
霊長類最強
特許庁登録商標第6201356号
ブランドコンセプトに「絶対王者」を掲げ、無敵の強さを誇張する「霊長類最強」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、霊長類最強層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM霊長類最強
the criminal is me
Trademark registered by the Japan Patent Office No.6216539
The brand concept is "the person who committed the crime that has room for improvement", and the honest and straightforward expression "the criminal is me" is used as an icon. One of the otaku mode label brands, and the culprit is me. It's extremely popular with people.
犯人は私です
特許庁登録商標第6216539号
ブランドコンセプトに「改善の余地がある罪を犯した本人」を掲げ、正直でストレートな表現で「犯人は私です」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、犯人は私です層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM犯人は私です
LACK OF STUDY
Patent Office Registered Trademark No. 6216530
With the "shallow learning and limited ability" as the brand concept,“Insufficient experience or study, remorse to study harder, lack of knowledge or insufficient research” is an icon. It is one of the # Otaku worthy fashion label brands, and is extremely popular popularity with people who need to study more.
勉強不足
特許庁登録商標第6216530号
ブランドコンセプトに「浅学菲才」を掲げ、”経験や勉強が足りていないさま、もっと勉学に励むべきだと反省される様子、知識の欠如や調査が不十分である様子”を表現した「勉強不足」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、勉強不足層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM勉強不足
"God" in a way
Patent Office Registered Trademark No. 6195062
With the brand concept of "superhuman skill", "In a sense God"!" meaning "Godlike" is placed as an icon. It is one of the # Otaku worthy fashion label brands, and is extremely popular with walking gods.
ある意味神
特許庁登録商標第6195062号
ブランドコンセプトに「超人的な技能」を掲げ、神がかっていることを意味する「ある意味神」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、ある意味神層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEMある意味神
Do your best
Patent Office Registered Trademark No. 6216538
With the brand concept of "I believe in myself and do my best," "I'll do my best" that inspires oneself is placed as an icon. It is one of the # Otaku worthy fashion label brands, and is extremely popular with hard workers.
がんばれ自分(がんばれじぶん)
特許庁登録商標第6216538号
ブランドコンセプトに「やれば出来る。自分を信じて頑張れば良い」を掲げ、自分を奮い立たせる「がんばれ自分」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、がんばれ自分層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEMがんばれ自分(がんばれじぶん)
Gold bricker
Patent Office Registered Trademark No. 6216531
The brand concept is "Slacker", and "Salary thief" expressing "not contributing to the company" is placed as an icon. It is one of the # Otaku worthy fashion label brands, and is extremely popular with the pay thieves.
給料泥棒
特許庁登録商標第6216531号
ブランドコンセプトに「仕事を怠けてばかりの人」を掲げ、”会社に対して貢献していない様”を表現した「給料泥棒」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、給料泥棒層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM給料泥棒
sloppy
Patent Office Registered Trademark No. 6195057
With the brand concept of "Sloppy",the "Lazy" of nuances such as "cutting corners" is set as an icon. It is one of the # Otaku worthy fashion label brands, and is extremely popular with the lazy people.
適当(テキトー)
特許庁登録商標第6195057号
ブランドコンセプトに「いい加減」を掲げ、「手抜きや雑な様」といったニュアンスの「適当」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、テキトー層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM適当(テキトー)
"SAKE" will not betray
Patent Office Registered Trademark No. 6201356
With the brand concept of "I love liquor!", the concept of "liquor does not betray you" means "Keep the promise that you feel comfortable when you drink and make you get drunk as you expect. It is one of the #Otaku worthy fashion label brands, and is extremely popular with those who think sake is not betrayed.
酒は裏切らない
特許庁登録商標第6201356号
ブランドコンセプトに「お酒大好き!」を掲げ、”酒は、飲むと気持ちよくなるという約束を守り、期待していた通りの酔いがもたらされる”という意味を込めた「酒は裏切らない」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、酒は裏切らないと思う層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM酒は裏切らない
PRINCESS
Patent Office Registered Trademark No. 6220760
With the "princess character" as the brand concept, "princess" representing a woman loved and valued by many people is an icon. It is one of the # Otaku worthy fashion label brands, and is extremely popular with princesses.
お姫様
特許庁登録商標第6220760号
ブランドコンセプトに「お姫様キャラ」を掲げ、多くの人に愛され、大切にされる女性を表す「お姫様」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、お姫様層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEMお姫様
Therapy of the diet
With "enlightenment of vegetable intake" as the brand concept, wishes for healthy life by changing the order of eating from vegetables. Plant based meal is used as an icon. It is one of the brands of the Otaku mode label, and is extremely popular with the vegetable lovers.
野菜中心(やさいちゅうしん)
ブランドコンセプトに「野菜摂取の啓発」を掲げ、食べる順番を"野菜から"とすることにより健康を願う「野菜中心」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、野菜中心層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM野菜中心(やさいちゅうしん)
LACK OF EXERCISE
Patent Office Registered Trademark No. 6195055
With the brand concept of "health promotion", "Insufficient exercise" is displayed as an icon, which expresses "Sufficient exercise, remorse to work out harder, lack of diet". It is one of the # Otaku worthy fashion label brands, and is extremely popular with people who lack exercise.
運動不足
特許庁登録商標第6195055号
ブランドコンセプトに「健康づくり」を掲げ、”運動が足りていないさま、もっと運動に励むべきだと反省される様子、ダイエットが不十分である様子”を表現した「運動不足」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、運動不足層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM運動不足
weak constitution
Trademark registered by the Japan Patent Office No.6216536
The brand concept is "weak constitution", expression of the weakness is used as an icon. It is one of the brands of the #otaku mode label, and is extremely popular with the frail people.
虚弱体質
特許庁登録商標第6216536号
ブランドコンセプトに「虚弱な様子」を掲げ、力や勢いが弱い様を表現した「虚弱体質」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、虚弱体質層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM虚弱体質
I only believe in "meat"
Patent Office Registered Trademark No. 6201353
The brand concept is "trust only meat" and "I believe only meat" is an icon. It is one of the # Otaku worthy fashion label brands, and is extremely popular with those who believe in only meat.
肉しか信じない
特許庁登録商標第6201353号
ブランドコンセプトに「肉しか信用しない」を掲げ、「肉しか信じない」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、肉しか信じないと思う層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM肉しか信じない
laugh & porno WILL SAVE THE WORLD
Patent Office Registered Trademark No. 6195061
With the concept of "Rescue the World" as the brand concept, "Laughing and erotic save the world" that declares "world peace that counteracts the tragedy" is an icon. One of the #Otaku worthy fashion label brands, laughter and erotic are hugely popular among the people who save the world.
笑いとエロは世界を救う
特許庁登録商標第6195061号
ブランドコンセプトに「世界救出」を掲げ”悲壮感を打ち消した世界平和”を宣言する「笑いとエロは世界を救う」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、笑いとエロは世界を救う層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM笑いとエロは世界を救う
Rice lover
Patent Office Registered Trademark No. 6216532
With the brand concept of "Rice Lover", "OK if there is rice" is declared as an icon to declare "No bread! Instead, I wanna eat any food with rice." It is one of the # Otaku worthy fashion label brands, and is extremely popular with Rice Lovers.
米あればOK
特許庁登録商標第6216532号
ブランドコンセプトに「お米大好き!」を掲げ、”パンではなくお米派、どんな食べ物でもお米と一緒に食べたい”を宣言する「米あればOK」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、米あればOK層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM米あればOK
Pervert
Patent Office Registered Trademark No. 6195054
With "Abnormal" as the brand concept, "very pervert" that represents "pervert of the pervert" is placed as an icon. It is one of the # Otaku worthy fashion label brands and boasts huge popularity from the perverted layer.
ド変態
特許庁登録商標第6195054号
ブランドコンセプトに「アブノーマル」を掲げ、”変態の中でも、極めてその度合いが高い常軌を逸した変態”を表現した「ド変態」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、ド変態層から絶大な人気を誇る
GO TO ITEMド変態
double-sleeping addicts
Trademark registered by the Japan Patent Office No.6216533
The brand concept is "Temptation to sleep twice in the morning", When you notice it, you stop the alarm and sleep twice. You can't stop sleeping twice in the morning. addicted to sleep twice in the morning is used as an icon. It is one of the #otaku mode label brands, and is extremely popular with the double-sleeping addicts.
二度寝常習犯
特許庁登録商標第6216533号
ブランドコンセプトに「朝の二度寝の誘惑」を掲げ、気がつくとアラームを止めて二度寝をしている朝の二度寝がやめられない「二度寝常習犯」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、二度寝常習犯層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM二度寝常習犯
piece of shit
Patent Office Registered Trademark No. 6195056
With the brand concept is "useless", "Ponkotsu", which expresses the nuances of "natural", "unreliable for people", and "likeable characters", is placed as an icon. It is one of the # Otaku worthy fashion label brands, and is extremely popular with the "Ponkotsu"people.
ポンコツ
特許庁登録商標第6195056号
ブランドコンセプトに「役立たず」を掲げ、「天然」や「人の役に立たない」、「愛すべきキャラ」というニュアンスを表現した「ポンコツ」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、ポンコツ層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEMポンコツ
something will turn up
Patent Office Registered Trademark No. 6207610
With "Positive" as the brand concept, " It will work out" will be announced as an icon to declare that "whatever the development and the end result, we can handle it and overcome it". It is one of the # Otaku worthy fashion label brands, and is extremely popular with the positive people.
なんとかなる
特許庁登録商標第6207610号
ブランドコンセプトに「ポジティブ」を掲げ、”展開や結末がどのようになっても、どうにか対応できる、乗り越えられる”ことを宣言する「なんとかなる」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、なんとかなる層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEMなんとかなる
Earnest
Patent Office Registered Trademark No. 6195058
The brand concept is "serious and sincerity," and the iconic symbol is "earnest". It is one of the # Otaku worthy fashion label brands, and is extremely popular with earnest people.
真面目
特許庁登録商標第6195058号
ブランドコンセプトに「本気・誠意」を掲げ、その象徴ともいえる「真面目」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、まじめ層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM真面目
Piss Head
Patent Office Registered Trademark No. 6195059
The brand concept is "Dead Drunk", and the icon of "liquor person" is a pun for for the name of a person who is involved in the sea in Okinawan language. It is one of the # Otaku worthy fashion label brands and extremely popular among the drinkers.
酒人(あるちゅ)
特許庁登録商標第6195059号
ブランドコンセプトに「飲んだくれ」を掲げ、沖縄の言葉で海に関わる人を指す「海人」をもじった「酒人」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、酒人層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM酒人(あるちゅ)
WINP
Patent Office Registered Trademark No. 6195060
With "cowardly" as the brand concept, "Hetare", which refers to "pity, inability to do things, or people who cannot do it", is an icon. It is one of the # Otaku worthy fashion label brands and is extremely popular with cowardly people .
ヘタレ
特許庁登録商標第6195060号
ブランドコンセプトに「臆病」を掲げ、”情けない様子、能力がなく物事がまるでできない様子、またはそうした人”を指す「ヘタレ」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、ヘタレ層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEMヘタレ
Genius
Patent Office Registered Trademark No. 6201355
With the brand concept of "Walk the talk", "I'm a genius" is announced as an icon to declare the feeling that I can do it" while beating "a feeling of tragedy towards the goal." It is one of the brands of #Otaku worthy fashion label, and is extremely popular with people who believe in themselves.
天才ですから
特許庁登録商標第6201355号
ブランドコンセプトに「有言実行」を掲げ”目標に対して悲壮感を打ち消し、自分にはできるんだという想い”を宣言する「天才ですから」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、天才ですから層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM天才ですから
NO "SAKE" NO LIFE
Patent Office Registered Trademark No. 6201354
The brand concept is "I trust only alcohol" and "I believe in alcohol" is an icon. It is one of the # Otaku worthy fashion label brands and is extremely popular with those who believe in only alcohol.
酒しか信じない
特許庁登録商標第6201354号
ブランドコンセプトに「酒しか信用しない」を掲げ、「酒しか信じない」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、酒しか信じないと思う層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM酒しか信じない
SADIST
Patent Office Registered Trademark No. 6195064
"Do" means "Very"."S" is an acronym for SADIST. With the brand concept of "feeling lustful", the icon " Very S" means "a person who feels pleasure through blameing others". It is one of the # Otaku worthy fashion label brands and is extremely popular with SADISTS .
ドS
特許庁登録商標第6195064号
ドSの「S」はSADIST(サディスト)の頭文字。 ブランドコンセプトに「情欲むき出し」を掲げ、「人を責め立てて喜ぶ性格の人」を意味する「ドS」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、ドS層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEMドS
MASOCHIST
Patent Office Registered Trademark No. 6195063
"Do" means "Very". "M" is an acronym for MASOCHIST. The brand concept is "masochism," and the icon "Very M" means "person who likes to drive oneself into a wall". It is one of the # Otaku worthy fashion label brands and is extremely popular with MASOCHISTS.
ドM
特許庁登録商標第6195063号
ドMの「M」はMASOCHIST (マゾヒスト)の頭文字。ブランドコンセプトに「自虐」を掲げ、「自分を追い込むのが好きな性格」を意味する「ドM」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、ドM層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEMドM
Looking for lovers
"I want to meet a lot of people" "I want to make a lover who matches my hobbies" "I am looking for serious relationship" In order to directly convey such a love mode, "Looking for lovers" is used as an icon. It is one of the brands of the Otaku mode label, and is extremely popular with people who are serching for lovers.
恋人募集中(こいびとぼしゅうちゅう)
「たくさんの人と出会いたい」「趣味が合う恋人を作りたい」「真剣交際したい」そんな恋愛モードをダイレクトに伝える為に「恋人募集中」をアイコンとして擁立。#ヲタ映えモード・レーベルのブランドの1つであり、恋人募集中層から絶大な人気を誇る。
GO TO ITEM恋人募集中(こいびとぼしゅうちゅう)
ファッションレーベル「#ヲタ映えモードⓇ」が発表している各ブランドは登録商標です。#ヲタ映えモードⓇ及び各商標権は弁護士・弁理士により法律的観点に立って管理されています。
田瀬英敏法律事務所 田瀬英敏弁護士
文京特許事務所 笹川拓弁理士